Capicon Shop – Gyakori kérdések és válaszok
Üzletépítéssel kapcsolatos kérdések
Hogyan / hol tudom nyomon követni a csoportom alakulását / a forgalmat / a jutalékot?
· A csoportod tagjait a webirodában tudod megnézni. Belépés a főoldalról. (www.capicon-group.hu)
· A havi forgalom és jutalék alakulásáról a zárást (a tárgyhó utolsó munkanapját) követően a következő hónap 15-ig küldünk azoknak értesítőt, akik aktívak voltak az adott időszakban. Az aktivitás feltételeit a jutalékszabályzat tartalmazza. Az adott hónapban elért és az addig összesen összegyűlt jutalékot, valamint a csoport forgalmát tartalmazza az elszámolás.
Hogyan tudom felvenni a jutalékot?
A jutalék felvételének két módja van:
· Ameddig kis összegről beszélünk, azt érdemes a webáruházban levásárolni. Viszont nyílván van az az összeg, amennyi pénzt már nem kíván, vagy nem tud senki elkölteni élelmiszerre – ekkor érdemes a másik módot választani:
· A levásárláson kívül jutalékot számla ellenében bankszámlára utalja a cégünk. Ehhez számlaképesnek kell lenni (egyéni vállalkozó, Bt., Kft.) – vagy az adott munkatársnak, vagy akár egy ismerısének. Cégünknek ugyanis jogi szempontból is mindegy, hogy név szerint kinek utaljuk az adott összeget. Ezt a munkatársnak kell tudnia, az ismerősével megbeszélnie, hogy ők hogyan rendezik ezt egymás között.
Az első jutalék felvétele előtt cégünk és a munkatárs között írásos megállapodás jön létre. Ekkor kell megadni a pontos adatokat, a bankszámla számát.
A kifizetett jutalék természetesen a mindenkori magyar jogszabályok szerint adóköteles!
Kérjük, ezzel kapcsolatos kérdésekkel forduljon könyvelőhöz, adótanácsadó szakemberhez.
Hogyan tartják nyilván, hogyan számítják ki a jutalékot?
Minden megrendelés, ami a webáruházba megérkezik, könyvelésre és archiválásra kerül. A jutalékot a jutalékszabályzatban foglaltak szerint a munkatárs csoportjában létrejövő összforgalom alapján számítjuk ki a megadott feltételek és szabályok alapján. (lásd:Jutalékszabályzat: www.capicon-group.hu/Szabalyzat.pdf)
Mi van a fel nem vett jutalékkal?
Mindaddig, amíg a munkatárs nem veszi fel, vagy nem vásárolja le a jutalékát, azt cégünk az Ő számára félreteszi és később egyösszegben is, és részletekben is bármikor hozzájuthat – a jutalékszabályzatban foglaltak betartása mellett.
Lesz-e saját linkje minden munkatársnak, amire kattintva az új érdeklődő egyből és automatikusan az adott munkatárs csoportjába tud regisztrálni (ajánló beírása nélkül)?
Ez a rendszer is a webiroda része lesz várhatóan 2009. tavasza-nyara folyamán.
Nem tudom megnyitni a jelszóval védett dokumentumokat, segédanyagokat /nem tudom mi a jelszó.
A letölthető anyagokhoz szükséges jelszavakat a regisztrációt megerősítő e-mail tartalmazza, amit a regisztrációt követő perceken belül automatikusan elküldünk az új munkatárs részére.
A segédanyagok megnyitásához szükséges jelszó nem azonos a regisztrációkor megadott webáruházi belépésre használható személyes jelszóval.
Én nem kaptam ilyen megerısítő e-mailt / egyáltalán bármilyen e-mailt.
Több ingyenes levelező rendszer (pl. Citromail, Vipmail) SPAM szőrője tévesen levélszemétnek kezeli a céges hírleveleket, így vagy nem kapja meg az illető az általunk küldött leveleket, vagy azok a SPAM mappában landolnak. A megoldás az, hogy engedélyezni kell a beállításokban a cégünktől az alábbi címről küldött leveleket: capicon.group@gmail.com
Ha nem biztos abban, hogy ez hogyan működik, kérje a szolgáltató segítségét!
A másik lehetséges probléma az, hogy valaki a regisztrációkor elgépeli az e-mail címét. Ha nem biztos abban, hogy jól adta meg az e-mail címét, vagy szeretné azt kijavítani, átírni, akkor a webáruházban a belépést követően a Bevásárlókosár / Személyes adatok menüpont alatt ezt megteheti.
Mikor kapok ID számot / nem kaptam ID számot
Ha valaki regisztrál a webáruházban, cégünk feldolgozza a beérkezett jelentkezést, és a következő munkanapon fogjuk az illetőnek elküldeni az azonosító, avagy ID számát. Ha valaki nem kapja meg ezt az e-mailben érkező üzenetet, akkor ismételten a SPAM
szőrő helytelen beállítására kell gyanakodni. (l. előző bekezdés)
Vállalkozás regisztrálhat-e, hogyan kap áfás számlát?
Vállalkozás magánszemélyhez hasonlóan egy választott felhasználói névvel regisztrálhat, áfás számlát pedig automatikusan küldünk minden vásárlónknak. Csupán arra van szükség, hogy a vállalkozás nevében regisztráló személy a számlázási adatoknál a cége nevét adja meg.
A webáruház használatával, rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdések
Nem tudok belépni a webáruházba (pedig sikeres volt a regisztráció)
A belépéskor ügyelni kell a kis- és nagybetűk helyes beírására – magyarul úgy kell a belépéskor is megadni, ahogy a regisztrációkor történt. Tehát ha ott elírás történt, akkor nehéz kideríteni, hogy mi a hiba. Ilyen esetben meg kell nézni a regisztrációkor kapott megerősítő e-mailt, ami tartalmazza a megadott felhasználói nevet és jelszót is.
Lesz-e más fizetési mód is?
Jelenleg banki átutalásos fizetési móddal van lehetıség a termékek ellenértékének rendezésére. Ezt kiegészítendő tervezzük az utánvétes fizetési mód várhatóan 2009. tavaszi, és a bankkártyás fizetési mód későbbi bevezetését.
Hogyan tud az fizetni, akinek nincs internetbankja, vagy bankszámlája?
Amíg csak átutlásos fizetési móddal dolgozunk, addig azok, akiknek nincs
internetbankjuk, vagy bankszámlájuk, a legközelebbi banki fóikban (lehetőség szerint CIB fiókban) tudják elintézni az utalást.
Mi van, ha befizetem a pénzt és nem küldik a terméket?
Az Interneten keresztül leadott rendelés szerződésnek minősül mindkét fél részéről, így jogorvoslat alapjául szolgálhat. Tudjuk, hogy sokakat a mai magyar jogrendszer rugalmatlansága és lassú átfutási ideje nem nyugtat meg, ezért úgy érezzük, más megközelítésből is válaszolni kell erre a kérdésre.
Ehhez azt kell átlátni, hogy az Interneten nagyon gyorsan terjednek a hírek. Ha valami tetszik az embereknek, az is gyorsan szárnyra kap, de ha valamivel szemben kifogásuk van, akkor nagyon gyorsan létre tudnak jönni ellenző oldalak, blogok, fórumok – és az adott hiba miatt nagyon hamar romokba dőlhet, ami addig felépült.
Nos, mi ezt nem kockáztatjuk pár ezer, vagy pár tízezer forintért – hiszen nekünk nem ez az üzlet a Capicon Shopban.
Nekünk feltett szándékunk valóban naggyá és kiemelkedővé építeni a Capicont, mely végre igazi lehetőséget tud nyújtani emberek százainak, ezreinek, vagy még nagyobb tömegeknek arra, hogy tisztességes munkával tisztességes pénzt tudjanak keresni – legálisan és lehetőleg kellemes tevékenységeket végezve.
Aki ezt átlátja, az megérti a különbséget aközött, hogy valaki gyorsan akar kevés eredményt elérni, vagy lassabban, de tartós és hosszú távú sikereket magáénak tudni.
Ha valaki megvizsgálja a Capicont, a felvázolt lehetőséget, vagy akár a honlapot, akkor látni fogja, hogy cégünkre hosszú távon és stabilan számíthat – a gazdasági válság közepette is.
Mindemellett biztosak vagyunk abban is, hogy még így sem tudtunk mindenkit meggyőzni, mert erre lehet azt mondani, hogy igen, de ezek csak szavak. Erre azt lehet mondani, hogy aki minden bíztató jel ellenére bizonytalan, az várja meg az utánvétes mód bevezetését – ahol már ez a kérdés fel sem fog merülni.
Nem találtam meg X terméket / nem elég széles az áruválaszték
A termékkínálatot folyamatosan bővítjük, körülbelül fél év alatt fogjuk elérni a normál kínálatot – a jelenlegi 3800 termék csak az indulási alap.
Mennyi idő a kiszállítás?
Alapesetben ha valaki az előı nap lead egy megrendelést és átutalja az ellenértékét, az hozzánk másnap érkezik meg. Ekkor összekészítjük, dobozba rakjuk a megrendelést, amit a délután folyamán szállít el a logisztikai partnerünk. Ez még az éjszaka folyamán eljut az adott településre, ahol másnap, tehát a 3. napon megtörténik a kézbesítés.
Ez az optimális helyzet. Megtörténhet, hogy pillanatnyilag nem áll rendelkezésünkre egy megrendelés összes terméke. Ilyen esetben cégünk azt másnap reggelre tudja beszerezni – így ez egy nappal késlelteti a kiszállítást.
Előfordulhat továbbá, hogy logisztikai partnerünk nem egy, hanem két nap alatt (ez az alapérték) szállítja ki a termékeket – tehát biztos, ami biztos, érdemes még egy napot hozzáadni az eddigi napokhoz.
Így elmondható, hogy átlagosan 3-5 nap a kiszállítás.
A csomag aktuális státuszáról ügyfélszolgálatunkon (e-mailben, vagy telefonon) érdeklődhet.
Ha valamely termék pillanatnyi hiánycikk és nem tudjuk a gyors szállítását garantálni, akkor az árát a csomag feladásával együtt visszautaljuk a vásárló számlájára. Erről természetesen e-mailben, vagy telefonon tájékoztatjuk ügyfelünket.
Mi a teendő sérült / hiányos csomag esetén?
Amennyiben a küldemény megsérült, vagy hiányos, ne vegye át a kézbesítőtől, hanem vetessen fel jegyzőkönyvet és lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal! Minden küldemény biztosítva van a vevő által kifizetett értéksávban.
Ha nem talált választ e dokumentumban…
Akkor kérjük, írjon nekünk e-mailt az alábbi címre: capicon.group@gmail.com
Köszönjük, hogy szánt időt e dokumentum elolvasására!
Baráti üdvözlettel:
Szász Mátyás és a Capicon Csapat
"Hogy ne csak a netet fizesd, keress is vele!"